Frederik sukker virkelig tit, når han arbejder. Det er ikke nødvendigvis, fordi han er mut. Han udånder bare med schwung.
Frederik har en bachelor i Medievidenskab fra Syddansk Universitet.
Hans alleryndlingsret er hans fars spaghetti med kødsovs.
Frederik har været særligt glad for at arbejde på projekter, der giver noget tilbage og aktivt hjælper eller opfordrer til at hjælpe. Et eksempel er den række videoer, som han udviklede formatet på og lavede en workshop-omkring: Mestringsstrategier for ADHD-foreningen. De havde et udviklingsforløb, som mundede ud i reelle og brugbare videoer for folk med ADHD. ELLER den vidunderlige omgang vi havde med Dansk Center for Organdonation, hvor han var med ombord som idémand og fik lavet en utrolig fin oplysningskampagne, der i hvert fald fik ham til at tagestilling til organdonation og melde sig som donor.
Frederik er enormt dygtig til at snakke med folk og er meget afvæbnende, venlig og imødekommende, hvilket naturligvis er en værdifuld egenskab som kontaktchef. Frederik er også fuld af gode idéer, hvilket naturligt udmønter sig i hans virke som idéudvikler. Blandt andet har han udviklet konceptet til Umbraco - og en solid håndfuld af vores egne marketingvideoer, som også er fra den tid, hvor Goodwill var Instafilm. Dem kan I kan fange nedenunder.
Frederik er kontorets uofficielle John Mayer, og kontorets guitar står naturligvis velplaceret lige vedsiden af hans kontorplads.