Om Goodwill
Hvor der er Goodwill, er der også en stensikker vej til relaterbare, kompetente og fantastiske filmproduktioner
Velkommen til Goodwill
Goodwill startede i 2016.
Det var den ene af to virksomheder som Jesper Quistgaard og Abbi Moreno oprettede sammen. Den anden virksomhed hed Instafilm.
Kunst, fiktion og dokumentarer i længere format skulle herske i Goodwill, mens kommercielle projekter, reklamer og case-film skulle herske i Instafilm.
Hurtigt blev Instafilm det eneste Abbi og Jesper brugte deres tid på. Virksomheden udviklede sig og der blev ansat over 20 filmskabere og producere.
Da Instafilm udviklede sig fra at lave små, hurtige film til at lave store, internationale produktioner, samtidig med at Goodwill fik produktionsstøtte til virksomhedens første spillefilm, blev valget taget om at nedlægge Instafilm og køre alting over i Goodwills brand.
Goodwill står for international kvalitet, med fynsk humor og hygge. Vi vil gerne give tilbage til vores lokale ophav, for vores film lever af den fynske goodwill, som alle der laver film på Fyn oplever. Goodwill er søde mennesker, der laver gode film med passion for håndværket og historien.
Vi går op i de cinematiske dyder og vil hellere fortælle en godmenneskelig historie, end noget fyldt med produkter og floskler.
Her hos Goodwill er det vigtigste først og fremmest velviljen. Velviljen til at ville hinanden det godt, velvilje til at ville skabe de bedste forudsætninger for vores samarbejder. Det er også derfor, vi altid starter med at kigge på, hvilken fortælling der egentlig er relevant for dig at få fortalt på film. Din kernefortælling, hvis vi skal blive helt tekstforfatteragtige og bureau-smarte.
Vi har hoveder proppet af filmkærlighed og kamerakompetencer, der fastlægger en vej fuld af samarbejdsværdi for både os og jer. Alle vores produktioner kører på en blanding af erfaring, empati og den-næste-og-bedste-kameravinkel, som passer til lige præcis den skærmstørrelse, jeres produktion skal udkomme i. Storskærm? Lille skærm?
Vi laver nysgerrige, nære dokumentarer. Relevant og medrivende fiktion. Overbevisende og troværdige reklameproduktioner.
Det meste er muligt, når viljen er god.
Det var den ene af to virksomheder som Jesper Quistgaard og Abbi Moreno oprettede sammen. Den anden virksomhed hed Instafilm.
Kunst, fiktion og dokumentarer i længere format skulle herske i Goodwill, mens kommercielle projekter, reklamer og case-film skulle herske i Instafilm.
Hurtigt blev Instafilm det eneste Abbi og Jesper brugte deres tid på. Virksomheden udviklede sig og der blev ansat over 20 filmskabere og producere.
Da Instafilm udviklede sig fra at lave små, hurtige film til at lave store, internationale produktioner, samtidig med at Goodwill fik produktionsstøtte til virksomhedens første spillefilm, blev valget taget om at nedlægge Instafilm og køre alting over i Goodwills brand.
Goodwill står for international kvalitet, med fynsk humor og hygge. Vi vil gerne give tilbage til vores lokale ophav, for vores film lever af den fynske goodwill, som alle der laver film på Fyn oplever. Goodwill er søde mennesker, der laver gode film med passion for håndværket og historien.
Vi går op i de cinematiske dyder og vil hellere fortælle en godmenneskelig historie, end noget fyldt med produkter og floskler.
Her hos Goodwill er det vigtigste først og fremmest velviljen. Velviljen til at ville hinanden det godt, velvilje til at ville skabe de bedste forudsætninger for vores samarbejder. Det er også derfor, vi altid starter med at kigge på, hvilken fortælling der egentlig er relevant for dig at få fortalt på film. Din kernefortælling, hvis vi skal blive helt tekstforfatteragtige og bureau-smarte.
Vi har hoveder proppet af filmkærlighed og kamerakompetencer, der fastlægger en vej fuld af samarbejdsværdi for både os og jer. Alle vores produktioner kører på en blanding af erfaring, empati og den-næste-og-bedste-kameravinkel, som passer til lige præcis den skærmstørrelse, jeres produktion skal udkomme i. Storskærm? Lille skærm?
Vi laver nysgerrige, nære dokumentarer. Relevant og medrivende fiktion. Overbevisende og troværdige reklameproduktioner.
Det meste er muligt, når viljen er god.