Det allervigtigste for Anders og hans kæmpestore bankende kommercielle reklamefilmshjerte er at fortælle nærværende, menneskelige fortællinger, som har klare budskaber og ved, hvem de kommunikerer til.
Anders er den, der udover cheferne har været hos Goodwill i allerlængst tid. Det vil sige, at han har produceret, klippet, filmet Goodwillfilm i næsten seks år.
Han har en BA i Medievidenskab fra Syddansk Universitet. Det var blandt andet her, han mødte Frederik, Goodwills kontaktchef, som han jævnligt udvikler øgenavne til resten af kontoret sammen med.
Anders' allerførste produktion som instruktør var hans bachelorprojekt, som endte med at blive solgt til Blå Kors. En ting er, at de stadig bruger filmen her syv år senere (ret sejt), noget andet og næsten vigtigere er, at det var her, Anders for alvor fik øjnene op for, hvor tilfredsstillende og effektivt det korte reklameformat kan kommunikere et budskab, rørende såvel som lårklaskende morsomt eller informativt imponerende.
Anders er kontorets computerteknikchef. Han har gjort os alle sammen så glade for vores toskærmssystemer (administrationen) og buede kæmpeskærme (produktionen), at vi, om vi vil det eller ej, har måtte kapitulere til den digitaliserede kapitalisme.
Har af uransagelige årsager plukket bananer i Australien i sit sabbatår.