Jane Callesen landede på SDU TEK som marketingschef for to år siden - og startede med at gennemføre en organisationsændring.
Siden er der blevet skemalagt, lavet en bæredygtig organisationsstruktur, sat et nyt hold. Alt sammen fortæller Jane om her, mens hun også drysser om sig med gode råd om at tale til den unge målgruppe, og hvad der helt specifikt har virket for dem hos SDU TEK.
For hvordan tænker og agerer din målgruppe egentlig? Der er masser af gyldne råd og gode betragtninger, som du kan fange i sin helhed i afsnittet om Jane.
Bastian Lind har været i marketingsbranchen siden 2005 og har blandt andet været marketingschef hos Barons i fire år, inden han nu er vendt tilbage til sin oprindelig rolle som selvstændig rådgiver. De næsten 20 (!) år i gamet har givet ham en hel særlig indsigt i, hvordan man allerbedst tager hånd om et kreativt projekt, og hvordan man bedst løser sin marketing.
Blandt andet mener Bastian, at KLARHED er utrolig vigtigt. Hvad vil vi? Hvad er spillereglerne? Hvad er særligt ved målgruppen? Hør mere i afsnittet om Bastian.
Byd velkommen til Rasmus Serup, som er direktør og marketingschef i Hairlust. Siden ham og hans partner startede firmaet som et hobbyprojekt for seks år siden er der strømmet usandsynligt meget marketingsvand under åen.
Hør Rasmus tale mere om Hairlusts brug af influencermarketing, som de startede med at bruge dengang, da udtrykket ikke engang fandtes og hans store forkærlighed for split-tests.