Marketingchef: A Goodwill webseries_Logo
Showreel med det gode fra Goodwill

Velkommen til Marketingchef!

"Hvad er det?"
En film-serie hvor 3 x marketingchefer giver os ALLE deres guldkorn!

Vi har virkelig forsøgt at lave nogle lærerige, inspirerende episoder, hvor man ikke behøver sidde gennem 1 times uredigeret talestrøm,
men få de stærkeste pointer serveret så visuelt som muligt.

Du behøver ikke skrive dig op til et nyhedsbrev eller klikke flere pop-up bannere væk.
Her er vores første tre afsnit i vores serie: MARKETINGCHEF.

God fornøjelse!

Jane Callesen

Jane Callesen landede på SDU TEK som marketingschef for to år siden - og startede med at gennemføre en organisationsændring.

Siden er der blevet skemalagt, lavet en bæredygtig organisationsstruktur, sat et nyt hold. Alt sammen fortæller Jane om her, mens hun også drysser om sig med gode råd om at tale til den unge målgruppe, og hvad der helt specifikt har virket for dem hos SDU TEK.

For hvordan tænker og agerer din målgruppe egentlig? Der er masser af gyldne råd og gode betragtninger, som du kan fange i sin helhed i afsnittet om Jane.

Bastian Lind

Bastian Lind har været i marketingsbranchen siden 2005 og har blandt andet været marketingschef hos Barons i fire år, inden han nu er vendt tilbage til sin oprindelig rolle som selvstændig rådgiver. De næsten 20 (!) år i gamet har givet ham en hel særlig indsigt i, hvordan man allerbedst tager hånd om et kreativt projekt, og hvordan man bedst løser sin marketing. 

Blandt andet mener Bastian, at KLARHED er utrolig vigtigt. Hvad vil vi? Hvad er spillereglerne? Hvad er særligt ved målgruppen? Hør mere i afsnittet om Bastian.

Rasmus Serup

Byd velkommen til Rasmus Serup, som er direktør og marketingschef i Hairlust. Siden ham og hans partner startede firmaet som et hobbyprojekt for seks år siden er der strømmet usandsynligt meget marketingsvand under åen.

Hør Rasmus tale mere om Hairlusts brug af influencermarketing, som de startede med at bruge dengang, da udtrykket ikke engang fandtes og hans store forkærlighed for split-tests.

Vi håber, du blev klogere... eller i det mindste underholdt.

Personligt elsker vi selv serielt indhold.
"Hvorfor?" spørger du måske?

Fordi med det rette koncept, kan man producere mere indhold,
så man har noget at udkomme med over en længere periode.

Tag fat i Frederik, Jesper eller Abbi på:
frederik@goodwillfilm.com
jesper@goodwillfilm.com
abbi@goodwillfilm.com

hvis vi også skal lave et koncept til dig!

Special kudos to

DIRECTORs
Anders Quistgaard
Phillip Alexander Andersen
PRODUCERs
Anja Schmidt Jensen
Signe Damgaard Navne
DOP
Asbjørn Kiel
Kristoffer Bak Nielsen
COLORIST
Asbjørn Kiel
Editors
Anders Quistgaard
Phillip Alexander Andersen
Jonas Robstad
Alexander Mayoh Moreno
Graphics
Sean de Mel
CREATIVE DIRECTOR
Jesper Quistgaard
EXECUTIVE PRODUCER
Abbi Moreno